Stream songs including For Baby Ikaw Pala Yon and more. Ikaw ang hulog ng langit.


Pin On Naimirza

More by Donna Cruz.

Hulog ng langit karaoke song. Submit lyrics correction. Donna Cruz Hulog Ng Langit Karaoke. Ever Since 5.

Hulog ka ng langit Tapat na pag-ibig Sayo ko lang nadarama Walang iba sigaw ng dibdib Hulog ka ng langit Pag-ibig sayo ay nakita Hindi natamo sa iba Sanay di ka magbago Masasaktan ang puso ko Hulog ka ng langit Sagot sa dalangin o Kay tagal-tagal ko nang dinarasal Maging akin ka Hulog ka ng langit Tapat na pag-ibig Sayo ko lang nadarama. Donna Cruz - Hulog Ng Langit Album. Listen to Hulog Ng Langit on Spotify.

Accordingly the opening song is a remake of John Denvers For Baby a paean to ones child. Hulog Ng Langit ft. Wala na ngang mahihiling ako.

Akoy sa yo at ikay para sa akin. Ikaw ang hulog ng langit. Download Hulog Ng Langit ft.

Liparin mo ang hangganan ng langit Sa ulap ng pag-asay iyong makakamit. Includes Album Cover Release Year and User Reviews. Colt Song 2019.

Nasalo ng pusoy pag-ibig. I Just Fall in Love Again. I Have Dreamed 4.

Ng pusoy bigla nalang inibig ka. Repeat Chorus 2x Ikaw ang hulog nang langit sa akin. ALL MUSIC HULOG NG LANGIT.

HULOG NG LANGIT Viva Records 1999 Released September 1999 this album expresses all the feelings that Donna has being an expectant mother. Download Hulog Ng Langit Mp3 Song or Play Hulog Ng Langit Song Online for free on Wynk. Donna Cruz Song 2002.

The album cover shows a very pregnant Donna Cruz. The Story Of My Life. Hulog Ng Langit Review.

Fall in Love Again Album. Sa isip sa puso at sa damdamin. When you visit any website it may store or retrieve information on your browser mostly in the form of cookies.

If You Asked Me To. Stream songs including Hulog Ka Ng Langit Rainbow Connection and more. Silver Series - Donna Cruz.

Listen to Hulog Ng Langit on Spotify. Ikaw ang katuparan dito. Langit ang alay na pag-ibig mo.

Falling In Love For The First Time. Kay tamis pala tunay ang saya. Ikaw ang katuparan dito sa aking daigdig.

4 min 28 sec. Listen to Hulog Ng Langit by Donna Cruz Janno Gibbs on Apple Music. Ikaw ang aking pag-ibig.

Ikaw ang aking pag-ibig. Wala na ngang mahihiling ako. Features Song Lyrics for Donna Cruzs Hulog Ng Langit album.

Ikaw ang hulog nang langit sa akin. Langit ang alay na pag-ibig mo. Album 2014 18 Songs.

In 1999 Philippine singer and screen personality Donna Cruz released Hulog Ng Langit Fell From Heaven. Luzon contender Alexis Cassandra Cayanga sings Donna Cruz Hulog Ng Langit. Umasa kang laging ikaw ang siyang mamahalin.

Donna also sang the Disney theme The Story of my Life by. Luzon contender Alexandra Kate Sodela sings Donna Cruz Hulog Ng Langit. Tulad ng langit aking nakamit.

SevenJC MP3 Song by Team Sekai from the album Hulog Ng Langit. Umasa kang laging ikaw ang siyang mamahalin. Listen Hulog Ng Langit Mp3 Song by Donna Cruz Vehnee Saturno.

The song is pleasant easy listening a style that dominates this album. Kung Akoy Iiwan Mo. Listen to Hulog Ka Ng Langit by Regine Velasquez on Apple Music.

Ayokong mawalay ka pa sakin. This album has been awarded Gold Record. Sa isip sa puso at sa damdamin.

Songs in this album have been specially chosen by Donna herself. Ayaw kong mawalay ka pa sa akin. Karylle Song 2009.

Download Hulog Ka Ng Langit Mp3 Song or Play Hulog Ka Ng Langit Song Online for free on Wynk. Listen Hulog Ka Ng Langit Mp3 Song by Lianne Loren.


Pin On Songs